صاف و ساده

روی اون حرفا گذشته بریدیم هر دومون عزیز تو هم گلم حوصله کن بغزتو نشکن عزیز وقتی بهم گفتی برو جدایی رو سر کشیدم از اولش نیومدی منم به آخر رسیدم میگن دلت این روزا با همه مهربون شده میگن اسیر دستای از ما بهترون شده گفته بودی بعد از من زنده نمی مونی ولی رفتی با از ما بهترش تو گوش آبروم زدی بهزاد پکس میگن مردم این روزا یه حس تلخه دیگه احساسی نیست تو این جسم خستم من عشق اول تو نبودم حتما گفتی دورو اطرافیان تو حسودن از دم من درونم از هر غمی که بگی پر شده بگو فلانی دیوونست این روزا خل شده چون توی بی معرفت به پستم خوردی وقتی چند روزی نبودی گفتم حتما مردی تو ... خوردی با اونا حرف تو نبود گفتم برگرد بدون تو سرد خونمون نترس تقصیر تو نبود بهت پرو بال دادم خودم باعث شدم عمریو سرکار باشم چه حالی داری بگو یه احساس مسخرست آمار خرابتو این روزا میشنوم از همه من میشکنم از غمت تو خوشحالی با اون دارم زجه میزنم بین خوشحالی یا تون اگه صاف و ساده ب.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ دو شنبه 13 بهمن 1393 ساعت 23:45 توسط حجت